divendres, 26 de juny del 2026

Hospital de Saint-Louis, Senegal

Saint-Louis és la segona ciutat del Senegal, fundada pels francesos al segle XVII. L'Hospital, fundat el 1822, és el més antic de l'Àfrica subsahariana. Bona part del complex actual té el seu origen en les millores que s'hi van fer entre 1865 i 1898. El 1960, amb la independència del país, va esdevenir hospital regional i segueix essent un dels més importants del Senegal. Com a part de la ciutat antiga de Saint-Louis ha estat declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.
El primer segell pertany a una sèrie dedicada a les reines de França, com Elisabet de Baviera (1371-1435), que va ser reina consort entre 1385 i 1422, com a esposa del rei Carles VI. El segon segell és dedicat a les tulipes.
La postal l'ha enviat en Gilles des de França.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada